Tuesday, March 11, 2008

huhu ..tak seronoknyea...

salam...
sorry to kak nonie tak jd g opis akak khamis lepas...dah tak larat giler dah lepas g MARA n kolej..
badan pun tak berapa sedap masa tu...tp besalaa berlagak hero..kehulu ke hilir...
heran gak apsal laa beria2 tak larat nie....rupa2nyea..tak jamah apa2 dari pagi
kelam kabut punyea pasal..tu yg mcm nak pitam dibuatnyea...
lain kali ada rezeki kita jumpa..
then malam tu dgn abg n kak sarah n kawan abg gerak balik kampung...
hantar kawan abg kat perlis..then kul 5++ baru sampai umah..
sampai2 tu mak dgn semangatnyea nak masak pulut kuning kari ayam...saya pon tlg laa..
tlg2 alih2 badan dah tak larat sgt...dlm kul8 ke 9 bitau kat mak...lapar laa bau mak nyer kari ayam, adik nak naik mandi then nak makan...alih2 naik kat bilik..ada bebear biru kesayangan...hehehe..sebab windu kat dia...peluk laa dia sambil baring...tiba2 saya tertidor terus...jaga2 kul 3ptg...baru laa pi mandi then makan..heheh buruk betul perangai anak dara...(saya penat tau..klu tak saya bangun awal gak..hehehe)
pastu tgk suma org lepak depan tv jek..saya ajaklaa suma g jalan2..
saya nak g village mall...sebab tak pernah pergi lg..ingatkan best laa sgt sebab dibangga2kan oleh adik ku..alih2 besa jaa...
jalan2..makan2...pastu balik...
sabtu g mengundi..bangga jadi rakyat malaysia yg dah layak mengundi..7.57 saya kuar umah,sebab kitorang nak gerak balik klang, kakak ipar saya nak ngundi gak..heheh kakak saya tak balik sebab tak mendaftar pun...
malas nak citer pasal ngundi..saya nak citer pasal saya demam teruk..
oh sebelum terlupa..awal pagi td datuk tnie meninggal dunia...al-fatihah..
semoga tnie dan keluarga sabar dgn dugaanNya
dari ari ahad sampai laa arinie...sgt menguji kesabaran saya menahan batuk yg kuat,gatal kerongkong,sakit tekak n demam...
sampai saya beberapa kali kene keluar kelas sebab batuk saya panjang n kuat..dan saya rasa lebih kuat dari suara lecturer kat depan...sian dia
n saya rasa bersalah bila sahabat2 kat kiri kanan dah mula batuk jugak...sorry yea
batuk masih menemani saya..dan minyak kwon loong pun sama gak..dah nak dekat habes dah pon..saya dah beli yg baru..hehehe..mcm org tua kan..tp itu jek laa yg mampu bantu saya tido sekejap..sebab bila saya dah start batuk balik..panjang, lama dan amat menyakitkan...selal dia mula kul 2 sampai 5...harap malam nie saya leh tido...saya dah tak larat...dada rasa nak tercabut..huhu tadi saya ada midterm kul 6..30 ptg, saya harap saya skor sebab aritu kuiz saya teruk sket...huhuhu doakan saya yea....
esok malam saya naik bas balik kampung...klu saya bgn awal sok pg, saya sambung pasal forum tu..maaf tau,kondisi badan tak mengizinkan....

1 comments:

nonnie78 said...

ala.. siannya adik akak ni. pasal x pt jumpa tu x kisahlah. akak tau farah tgh kejar masa nk balik kg. masih batuk ke? bgn pg2 bancuh madu dengan segelas air suam dan minum. insya Allah nanti baik. Elak makan makanan berminyak dan pedas2 ye. bebear tu napa x sertakan gambo? nak gak tgk sapa lebih besar; farah ke bebear tu? selamat bercuti ye, jgn lupa update blog!