Saturday, April 12, 2008

Follow My Dreams

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... kebizian terserlah,huhu mari pergi kayak ptg nie!!
assalamualaikum,
saya telah berjaya menyelesaikan satu assignment pukul 4.30 pg td..alhamdulillah
and hari nie kita proceed dgn basuh baju n kemas bilik diikuti study utk kuiz pada hari isnin..
sebab ptg nie saya nak g main kayak diikuti menemani kawan saya yg dtg ke melaka atas urusan kerja berjalan2 sebentar...hehe
sekarang marathon menjelang final..

april:
14/04 - kuiz tmt
15/04 - submission trq
18/04 - submission tmt (yg baru diupload last friday..huwaa)
19/04 - midterm tmt
25/04 - submission ob (yg markah midterm ku hampeh)


mei:
16/04 - final tmt
16/04 - final ob
24/04 - final trq

then cuti sampai laa 14/6 lalala
balik kampung ho ho balik kampung..ho ho ho balik kampung hati gusar...
adeih...my big sister akan bersalin hujung bulan 5..so tak tau what should i feel..
boleh kah aku menjaga org bersalin bersama babynyea?? saya tidak tahu
sebab masa mak bersalinkan nana..saya masih kecik.. hmmm

layan....yg penting sekarang utamakan yg utama..i need to score for my finale..
this is my second last sem and it will be...
sudah2 laa tu mengkayakan mmu...
i must finish my study by october than get a job..payback mara loan
i must graduate next year...n masa tu nak mencapai impian2 kecil..
saya nak bawak seluruh family saya dtg graduation saya n i pay for the trip..
nak bawak atok sekali...kita makan kat restoran yea atok...
huhu tp my abah wont be there for me masa graduation...takpo2..
he always be by my side..

ok..sekarang masa memburu impian!

book of the month:



tak tau pasai apa dia melekat...

tp last but not least..

~Follow your dreams..take one step at a time.. don't settle for less, just continue to climb. Like a rose...bloom one petal at a time...~

HIDUP INI TERLALU INDAH UTK DIKESALI!!!

1 comments:

Dr Azri Bin Bohari said...

Aslm wbt..

PErtandingan terbuka kepada warga yang berada di MAlaysia. Jikalau menang, maka kami akan taja unutk bersama kami di Kuching. Kem Eksplorasi Minda ni, ana jemput faci2 dari seluruh dunia (student Malaysia). Agar sukar nak jemput faci dari Malaysia sebab tak cuti kan?

kalau ada persoalan lain, email azribohari@yahoo.com

Azri Bohari