Monday, June 15, 2009

me...myself and myname

Salam..
kita tahu ke apa maksud nama kita? parents yg bakal menimang cahaya mata berusaha laa sungguh2 cari nama untuk anak2 yang bakal lahir..tp kesudahannyea anak2 tak jadi seperti namanya...even tak tahu apa maksud nama dia..jadi apa kata kita carik maksud nama kita dan jadilah sebahagian dari nama kita itu...

farah nadiah
Farah Joy ~aku memang suka enJOY, aku suka happy2 aku suka buat apa yg aku suka
Nadiah Awal mula sesuatu, pembawa kesetiaan ~setiakah aku? sikitlaa tp setiakah aku
pada agama yang aku anuti nie..masih on off harap2 on selama2nya


Nama yang berkaitan
Farah Joy
Farah Kegirangan, kesenangan, kebahagiaan
Nadiah Awal mula sesuatu, pembawa kesetiaan

FARAH NADIAH
FFleksibel
AAmanah
RRamah
AAlim
HHarum
NNaif
AAbadi
DDinamik
IIkhlas
AAsli
HHarum
Apa ada pada nama?

0 comments: